گوناگون

احداث ساختمان اورژانس در روستای حصار دیلم/ بازسازی قلعه روستا

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در بازدید از روستاهای شهرستان دیلم اظهار داشت: توسعه روستاها نقش بسیار زیادی در ماندگاری مردم در این روستاها خواهد داشت و همه مسئولان باید پیگیری وضعیت خدمات دهی مناسسب به روستاها باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان دیلم با حضور در روستای حصار از توابع شهرستان دیلم، مشکلات این روستا را مورد ارزیابی قرار داد.

هزینه عبور گاز و راه و فیبر نوری در زمین مردم روستای حصار پرداخت شود

جمیری در ارتباط با مشکلات این روستا اظهار داشت: عدم پرداخت هزینه زمین های کشاورزی از سوی شرکت گاز استان و اتمام طرح هادی روستا از جمله مشکلات مهم این روستا است که باید پیگیری شود.

وی افزود: عدم پرداخت هزینه فیبر نوری که از زمین های کشاورزی این روستا عبور شده و تعمیر و بازسازی قلعه روستا که در حال ریزش است از دیگر خواسته‌ها و مشکلات این روستا است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم پرداخت هزینه زمین‌های کشاورزی مربوط به اتوبان دیلم – گناوه از سوی راه و شهرسازی استان بوشهر نیز برای مردم مشکل‌زا است.

IMG19362317

نابودی سد و بندهای خاکی و نداشتن بودجه برای تعمیر آن

وی گفت: نابودی سد و بندهای خاکی و نداشتن بودجه برای تعمیر آن، اشتغال جوانان، نبود فضاهای ورزشی مناسب، نیاز به احداث بازارچه برای خرید گندم، احداث ساختمان اورژانس جاده‌ای و مشکل گازرسانی از دیگر مشکلات این روستا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان در خصوص طرح هادی روستا گفت: روستاهایی که طرح هادی شامل آنها می‌شود باید زیرسازی اولیه شوند تا در زمانی که اعتباری وجود داشت بتوان کارهای آسفالت آن را انجام داد.

جمیری همچنین طی تماسی با احمدی مسئول مسائل عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وضعیت احداث ساختمان اورژانس این روستا پیگیری کرد. طی این تماس احمدی قول اتمام این پروژه در آینده نه‌چندان دور را داد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این دیدار از قلعه روستای حصار بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا