گوناگون

ارایه تسهیلات با سود مناسب در مناطق روستایی از محل صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمد قاسم حسيني عصر چهارشنبه در نشست شورای اشتغال هرمزگان عنوان كرد: صندوق توسعه ي ملي از سال 89 با تامين منابع فعاليت خود را آغاز كرد و تا كنون منابعي كه وارد اين صندوق شده غالب بر 62 ميليارد دلار است.

وي ادامه داد: بخش عمده ايي از منابع صندوق توسعه ملي براي كمك به سرمايه گذاري اختصاص  داده شده است و تا كنون پرداخت 24 ميليارد دلار تسهيلات در قالب 340 طرح صندوق توسعه ملي پذيرفته شده است.

قائم مقام صندوق توسعه ملي افزود: همچنين رقمي بالغ بر 7000 ميليارد تومان اعتبارات ريالي توسط صندوق توسعه ملي بعنوان تسهيلات براي سرمايه گذاري پرداخت شده است.

حسيني با بيان اينكه صندوق توسعه ملي ظرفيت خوبي براي كمك به بخش خصوصي و تعاوني ايجاد كرده است، بر اساس آسيب شناسي هايي كه انجام داده ايم در روند پرداخت تسهيلات در راستاي ايجاد توازن و تعادل منطقه اي اصلاحاتي را  در روند پرداخت تسهيلات داشته ايم.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر براي سرمايه گذاري در مناطق محروم شرايط و تسهيلات بهتري در نرخ سود و سهم آورده در نظر گرفته شده است.

قائم مقام صندوق توسعه ملي گفت: همچنين فرايند ارائه طرح ها به صندوق توسعه ي ملي كوتاهتر شده و سرمايه گذاران پس از ارائه طرح به بانك و توجيه اقتصادي و فني طرح مي توانند در كمترين زمان ممكن تسهيلات خود را دريافت كنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا