گوناگون

احداث مقبره شهدای گمنام در بوستان 17 شهریور

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث مقبره شهدای گمنام در بوستان 17 شهریور در دستور کار معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گرامی داشت و زنده نگه داشتن یا دو خاطره شهدای گمنام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در منطقه 18 در دست اجرا است.

شایق اظهار داشت: در این طرح مقبره شهدای گمنام در بوستان 17 شهریور واقع در منطقه 18 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 پایگاه بسیج مسلم بن عقیل و با حضور خانواده‌های شهدای و ایثارگران احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث مقبره شهدای گمنام بوستان 17 شهریور در منطقه 18 در آینده‌ای نزدیک به عنوان نما در زنده نگه داشتن یا دو خاطره شهدای گمنام و تسلی خانواده‌های آنها از اقدامات اجرایی این طرح است.

شایق خاطر نشان کرد: برگزاری 10 ویژه برنامه متنوع در ماه مبارک رمضان و پخش مستقیم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزاری بیش از30 شب برنامه در بوستانها سراهای محلات و مساجد منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا