گوناگون

احداث پژوهشکده انگور در 50 هکتار ‌در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان از احداث پژوهشکده انگور در سطح 50 هکتار در این دانشگاه خبر داد و افزود: قصد داریم در کنار تخقیقات از این پژوهشکده بهره برداری مالی نیز بکنیم.

موسی ارشد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان در کنار کیفی سازی آموزش به دنبال افزایش درآمد خارج از شهریه‌های دانشجویان است.

وی با بیان اینکه گسترش رشته‌های بین رشته‌ای در اولویت کاری دانشگاه آزاد ملکان است، افزود: در صورت تصویب وزارت علوم 9 رشته نیز به مجموع 8 رشته کارشناسی ارشد اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دراین دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی 35 رشته فعال است، اضافه کرد: مجموعا یکهزار و200 نفر در این مقاطع مشغول به تحصیل بوده و 500 نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

ارشد خاطرنشان کرد: در سال 91 و 92، به ترتیب 100 و 80 درصد بودجه تحقیقاتی را جذب کرده و در حدود 150 میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه هزینه صرف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه توجه به امر پژوهش از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی ملکان است، خاطر‌نشان کرد: در این راستا در طول سال گذشته بیش از 25 مورد مقاله ISI و 8 کتاب علمی چاپ شده است.

وی از برنامه ریزی برای تجهیز بیش از پیش آزمایشگاه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: افرایش امکانات رفاهی دانشگاه از قبیل خوابگاه، استاد سرا و فضای سبز نیز در آینده‌ای نزدیک در این دانشگاه محقق می‌شود.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا