گوناگون

احمدی: بازیکنان ایران به خودباوری رسیده اند/ بهتر از قبل بازی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، رحمان در نشست خبری قبل از دیدار برابر بوسنی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور گفت: بازیکنان تیم به این خودباوری رسیده اند که بتوانند در بازی چهارشنبه مقابل بوسنی به پیروزی برسند.

احمدی در پاسخ خبرنگار انگلیسی که تفاوت شرایط یک بازیکن در فوتبال اروپا با یک بازیکن در ایران را پرسید گفت: تفاوت ها خیلی زیاد هست، بازیکنانی که فوتبال خود را در اروپا آغاز می کنند امکانات زیادی دارند و امکانات آنها با بازیکنانی که در ایران هستند قابل قیاس نیست. با این حال ما بازیکنانی داریم که با همان امکانات پایین پیشرفت خیلی خوبی داشته و به سطح بازیکنان اروپایی نزدیک شده اند. ما به بازیکنان اروپایی نمی رسیم اما به آنها نزدیک می شویم.

احمدی در مورد سئوال خبرنگاری که پرسید مسی در دیدار قبلی همه چیز را برای ایران خراب کرد آیا این اتفاق فردا هم تکرار خواهد شد گفت: در بازی فردا 11 نفر در زمین حضور دارند، نیمکت تیم و 70 میلیون ایرانی پشت ما هستند. بازی که فردا انجام می دهیم بهتر از بازی نیجریه و آرژانتین خواهد بود. روحیه مهمترین فاکتور برای ما خواهد بود و روحیه بازیکنان ما اکنون در بالاترین حد ممکن است. در هر بازی یک بازیکن ممکن است سرنوشت بازی را تغییر دهد، در دیدار مقابل آرژانتین مسی این کار را کرد اما امیدوارم در بازی فردا مقابل بوسنی این بازیکنان ایران باشند که سرنوشت بازی را تغییر دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا