گوناگون

اخبار کوتاه از استان قزوین

81200675 5759882

به گزارش رو شنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در این مراسم گفت: در این دوره آموزشی مسوولین حقوقی، حراست و قرنطینه ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور شرکت کرده و با آخرین تغییرات قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آشنا شدند.

دکتر ˈوحید کشاورزˈ افزود: این اولین دوره آموزشی است که گواهی آن توسط سازمان دامپزشکی کشور صادر می شود.

**********

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین گفت: به مناسبت نیمه شعبان 30 دستگاه خودروی توقیف شده از سوی این پلیس رفع توقیف شد.

سرهنگ ˈحیدر محمدیˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین افزود: طرح برخورد با خودروهای مزاحم نوامیس مردم و مخل در نظم و امنیت از ابتدای سال جاری در راستای انجام وظیفه ذاتی این پلیس و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در این استان آغاز شد.

وی اظهارکرد: این پلیس در صورت برخورد با رانندگان این خودروها برای نخستین بار 15 روز خودروهای آنان را به پارکینگ منتقل و در صورت تکرار، با هماهنگی قضایی برخورد سخت تری را خواهد داشت.

سرهنگ محمدی از والدین خواست بر رفتار و رانندگی فرزندان خود اعمال نظارت کنند و در ادامه گفت:

پلیس با همکاری بسیج، حوزه علمیه و شهرداری اقدام به اجرای طرح کوثر در تفرجگاهها و پارکهای سطح شهر کرده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین گفت: در این طرح با نگاهی ارشادی و با استفاده از نیروهای مجرب، کارهای ارشادی مفیدی در پارکهای سطح شهر انجام می شود.

سرهنگ محمدی با اشاره به هجمه های دشمن در خصوص تبلیغ بد پوششی و مدهای غربی در ماهواره ها خاطرنشان کرد: در این خصوص رعایت پوشش مطابق با آموزه های دینی و اسلامی مورد تاکید است.

**********

شهردار قزوین گفت: عملیات عمرانی احداث تقاطع غیرهمسطح میدان قدس به زودی آغاز می شود.

ˈمسعود نصرتیˈ افزود: هدف از احداث تقاطع غیرهمسطح قدس، تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید بهشتی و خیابان فلسطین می باشد.

وی اعتبار اولیه اجرای این پل را 20 میلیارد تومان اعلام و اظهارکرد: دو دستگاه پل بتنی دال، یک دستگاه پل روگذر در جهت شمال – جنوب و یک دستگاه پل جهتی از شمال به شرق از مشخصات اجرایی این پل است.

نصرتی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شهرداری قزوین و نظارت عالیه آن معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین است، تصریح کرد: پیمانکار این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( موسسه شهید رجایی ) و مشاور آن بر عهده گروه مهندسین مشاور کرانه می باشد.

شهردار قزوین در نشست خبری اردیبهشت ماه 93 وعده داده بود که تا هفته قزوین (شهریور ماه) هر شنبه از طریق رسانه ها، طرح های قابل افتتاح و بهره برداری و آغاز هر عملیات اجرایی را به شهروندان معرفی کند.

7390/ 7391/ 7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا