گوناگون

اختلاف نظر ستاد هدفمندی و شهرداری درباره افزایش قیمت مترو و اتوبوس/ بررسی علت از بین رفتن ماهیان فشافویه

2233567 429به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “سید حسین هاشمی” استاندار تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت “آیت الله میرزا مسلم ملکوتی” که عصر امروز دوشنبه – ۱۵ اردیبهشت ماه – در مسجد نور تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره علت از بین رفتن ماهیان فشافویه گفت: کار‌شناسان بر روی این موضوع کار می‌کنند، اما نمی‌توانیم تا دست یافتن به نتیجه کار‌شناسی نتیجه نهایی را اعلام کنیم.  
 
وی افزود: مطمئنا هرچه نتیجه کار‌شناسی باشد، اعلام خواهیم کرد و این درحالیست که به اطلاعاتی دست یافته‌ایم که منطقی نیست تا نهایی شدن آنرا بیان کنیم.  
 
استاندار تهران درباره نظارت استانداری بر افزایش قیمت در بازار تصریح کرد: وظیفه ذاتی استانداری و سازمان تعزیرات نظارت بر افزایش قیمت بازار است و اینکه قیمت‌ها را کنترل کند لذا ما چیز اضافه‌ای انجام نمی‌دهیم.  
 
وی در رابطه با افزایش قیمت کرایه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: براساس تفاهمی که صورت گرفته، قیمت تاکسی از فردا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.  
 
وی افزود: در رابطه با اتوبوس و مترو نیز اختلاف نظر میان ستاد هدفمندی یارانه‌ها و شهرداری وجود دارد که شهرداری معتقد است این افزایش قیمت باید به صورت همزمان اجرایی شود، اما ستاد هدفمندی یارانه‌ها معتقد است که افزایش قیمت باید در ماه آینده اجرایی شود، اما باید منتظر ماند که این مذاکرات به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا