گوناگون

اداره کل زندان های کردستان در مقابله با مواد مخدر پیشرو است

81178801 5721325

به گزارش ایرنا، بابک دین پرست شامگاه دوشنبه در بازدید از مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی کامیاران افزود: آنچه امروز در مجتمع کاردرمانی کامیاران مشاهده شد نشان دهنده عزم جدی مسوولین زندان های کردستان در مبارزه با مواد مخدر و اصلاح و بازپروری مددجویان گرفتار در دام اعتیاد است.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر در میان آحاد مردم عاملی مهم در ریشه کن کردن این آفت اجتماعی بوده که در این راستا مشارکت عموم مردم در این عرصه بسیار تعیین کننده است.

وی اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده شوم را راهکاری بسیار موثر در ریشه کن کردن مواد مخدر در جامعه دانست.

گرجی زاده مدیرکل زندان های کردستان نیز در این بازدید، مجتمع کاردرمانی کامیاران را تنها اردوگاه کاردمانی در کشور دانست که ممنوعیت مصرف سیگار در آن به اجرا در آمده است.

وی کمبود امکانات را مهمترین مشکل این مجتمع کاردمانی دانست و گفت: مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی کامیاران با توجه به کمبود امکانات اقدامات بزرگی را در راستای بازسازی مددجویان انجام داده و در صورتی که امکانات مناسب در اختیار این مجتمع قرار داده شود قطعا با درایت مسوولین شاهد اقدامات موثرتری در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواهیم بود.

این بازدید در راستای نظارت بر نحوه بازسازی و اصلاح و تربیت مددجویان مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی استان کردستان صورت گرفت.ک/2

533/7354

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا