گوناگون

ارائه آموزش های نظام پرستاری به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد امید  افزود: به منظور بهره گیری از ظرفیت ها و نیازهای شغلی منطقه ای با رویکرد مشاغل مولد و نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش، سال گذشته تفاهم نامه همکاری میان سازمان نظام پرستاری کل کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضاء شد.

وی یادآورشد: در این تفاهم نامه ارائه آموزشهای تخصصی در رشته های کمک پرستاری ، کمک بهیاری، نسخه خوانی و مراقبت از سالمندان مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی امداد امام(ره) تصریح کرد: سال گذشته تعداد سه هزار و 500 نفر در این رشته ها، موفق به گذراندن دوره آموزشی فوق و اخذ گواهی نامه از طرف سازمان نظام پرستاری شده اند.

امید ادامه داد: طی تعاملات صورت گرفته با سازمان نظام پرستاری نزدیک به یک هزار نفر از افراد آموزش دیده در مراکز درمانی که توسط سازمان نظام پرستاری اعلام می شود، مشغول به کار و مابقی در مراکز درمانی خصوصی ، کلینیک ها و درمانگاه ها با توجه به بسترهای تشویقی تدوین شده جهت کارفرمایان مشغول به کار خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: طی جلسات برگزار شده با این سازمان ، علاوه بر تاکید بر انجام توافقات قبلی مصوب شد مجوز تاسیس دفاتر خدمات پرستاری جهت ایجاد اشتغال پایدار برای آن دسته از افرادی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی سازمان نظام پرستاری شده اند صادر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا