گوناگون

ارائه روشهای نوین درمان شکستگی های لگن در ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر افشین حشمتی در توضیح جزئیات برگزاری این سمینار کشوری گفت: این سمینار ردر محل هتل جهانگردی کرمان برگزار می‌شود و عمده‌ترین هدفی که دنبال می‌کند ارتقای سطح علمی و بروزآوری اطلاعات پزشکان شرکت کننده است.

وی افزود: این سمینار که با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران، انجمن جراحان ستون فقرات ایران، انجمن جراحان ارتوپدی شاخه کرمان و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از هفتم خرداد آغاز بکار کرده است تا جمعه نهم خردادماه به کار خود ادامه می‌دهد. این سمینار هر ساله به شکل باز آموزی برگزار می شد اما به مدت چهار سال است که به صورت کشوری برگزار و اهداف اموزشی خود را دنبال می‌کند.

دبیر سمینار کشوری ستون فقرات و لگن با بیان اینکه همه متخصصان ارتوپدی، طب فیزیکی و توانبخشی، فیزیوتراپی، نورولوژی، روماتولوژی و پزشکان عمومی می توانند در این کنگره شرکت و امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده را کسب کنند، عنوان کرد: امتیاز بازآموزی برای متخصصان و فوق تخصص‌ها 13.5 امتیاز و برای پزشکان عومی 8 امتیاز است.

این متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی ستون فقرات گفت با اشاره به حضور 120 نفر از پزشکان در گروههای مختلف در این سمینار گفت: روش‌های نوین درمان شکستگیهای لگن و بررسی درمان های جراحی و غیرجراحی بیماری ها و مشکلات ستون فقرات در این سمینار به بحث گذاشته می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا