گوناگون

ارتقاي امنيت اجتماعي الويت كاري پليس خراسان شمالي است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صفوه الله امام وردي محمدي در سومین روز از هفته نیروی انتظامی و در حاشیه دیدار مردمی در محل دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به خبرنگاران گفت: مقوله امنيت اساس توسعه در كشور و استان به شمار مي رود و به همین دلیل نيروي انتظامي در تلاش است تا امنيت و آرامش همواره در جامعه حاكم باشد.

وي با اشاره اينكه شعار هفته ناجا امسال” پليس، تلاش جهادي، كارآمدي و اقتدار” است گفت: پرسنل نيروي انتظامي استان در تلاش هستند تا امسال اين شعار را سرلوحه كار خود قرار داده و براساس آن به مردم خدمت كنند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه سبزپوشان نيروي انتظامي همواره با تلاش شبانه‌روزي، وظيفه برقراري نظم و آرامش در جامعه بر عهده دارند گفت: مشاركت‌هاي مردمي نيز در برقراري آرامش بسيار نقش آفرين خواهد بود.

وي با تاكيد براينكه ارتقاي امنيت اجتماعي الويت كاري پليس استان در سال جاري است اظهار داشت: نيروي انتظامي با همكاري ادارات کل فرهنگ و ارشاد، تبليغات اسلامي، اصناف، مردم و… در برخورد با مزاحمين خياباني، جمع آوري تجهيزات ماهواره‌اي، مشروبات الكلي، ناهنجاري‌هاي صوتي و… امسال به صورت جدي وارد عمل شده است.

به گفته سردار محمدي نيروي انتظامي با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي با زمينه‌هاي مختلف در جامعه به شدت برخورد مي كند.

وي در خصوص اقدامات پليس استان طي شش ماهه نخست امسال در راستاي برقراري نظم و آرامش در جامعه گفت: طي اين مدت 272 هزار و 642 مورد تذكر لساني در سطح شهرستان هاي استان از سوي پليس صورت گرفته و 11 هزار و 183 عدد انواع محصولات فرهنگي غيرمجاز جمع آوري شده است.

اين مسئول در فرماندهي انتظامي استان هدف از برخورد پليس با برهم زنندگان نظم و امنيت را پيشگيري از وقوع جرائم دانست و گفت: نیروی انتظامی به هیچ عنوان به دنبال تشكيل پرونده برای افراد نیست اما اجازه نمی دهد نظم و انضباط و امنیت اجتماعی از سوی برخی افراد نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با جمعیت 867 هزار نفر دارای 8 شهرستان و یکی از امن‌ترین استان‌های شمال شرق کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا