گوناگون

ملی پوشان کبدی باایثارگری بازی کردند/ در بازی فینال به تجربه هند باختیم

“محمدرضا مقصودلو” که به همراه اعضای گلستانی تیم های ملی مردان و زنان به زادگاه خود سفر کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کسب دو مدال نقره تیم ملی مردان و زنان در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: در مسابقات آسیایی کسب مدال بسیار دشوار شده است زیرا تیم ها با همه توان خود به این مسابقات آمده بودند. بچه ها واقعاً ایثارگری کردند و با تلاش زیادی که انجام دادند توانستند 2 مدال باارزش در بخش آقایان و بانوان به دست بیاورند.

مقصودلو که خود اهل استان گلستان است، تجربه هند را عامل برتری بر ایران دانست و افزود: تنها تجربه هندی ها از ما بالاتر بود وگرنه ما می توانستیم آن ها را شکست دهیم. تیم آقایان با 11 امتیاز اختلاف از هندی ها جلو بودند و مدال طلا در مشت آنها بود اما در نهایت با 2 اختلاف بازی را واگذار کردیم.

وی به تیم بانوان اشاره و اظهار کرد: از تیم بانوان که مدال نقره با کسب کردند باید تشکر ویژه ای داشته باشم. بانوان ما با شرایط نابرابر در برابر حریفان قرار گرفتند و توانستند تیم تایلند را شکست دهند و در برابر هند هم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و امیدوارم در دوره بعدی این تیم را شکست دهند.

مقصودلو با بیان اینکه اسکلت اصلی تیم ملی از گلستان است خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم این بازیکنان حفظ شوند تا برای بازی های آسیایی دوره آینده مشکلی نداشته باشیم.

رییس فدراسیون کبدی تعداد بالای ملی پوشان کبدی را حق گلستان عنوان کرد و افزود: هر استانی که تلاش بیشتری داشته باشد می تواند در تیم ملی نماینده بیشتری نیز داشته باشد. ما از مسئولان استان می خواهیم که پتانسیل موجود را حفظ کنند و ما در فدراسیون نیز حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا