گوناگون

ارسال 1500 مقاله به ششمین کنگره علوم دامی ایران در تبریز

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از ارسال حدود 1500 عنوان مقاله به ششمین کنگره علوم دامی ایران در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، غفور عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ششمین کنگره علوم دامی ایران، پنجم و ششم شهریورماه امسال در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را فراهم کردن محیطی مناسب و با نشاط برای تبادل ایده‌ها و اطلاعات جدید در موضوعات اصلی و کاربردی علوم دامی و تقویت زمینه‌های علمی و فنی لازم بین تولیدکنندگان و پژوهشگران بخش دامپروری بیان کرد و گفت: تغذیه، ژنتیک و اصلاح نژاد، فیزیولوژی، مدیریت پرورش دام، زنبور عسل، آبزیان و کرم ابریشم، بهداشت، فناوری‌های نوین، کیفیت محصولات دامی و تغذیه انسان از جمله محورهای اصلی این کنگره است.

وی با بیان این‌که در این کنگره متخصصان علوم دامی با ارائه آخرین اطلاعات و یافته‌های پژوهشی خود در تنویر مسیر تحقیقات آینده رشته علوم دامی و تبیین شیوه‌های کارآمد پرورش دام، طیور و آبزیان تبادل نظر خواهند کرد، افزود: از تمام استادان و صاحبنظران، پژوهشگران، دانشجویان، کارشناسان، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با پرورش دام، طیور و آبزیان جهت شرکت در این کنگره دعوت به عمل می‌آوریم.

عبدالهی با اشاره به این‌که در حاشیه این کنگره کارگاه‌هایی از طرف دبیرخانه و کمیته اجرایی ششمین کنگره علوم دامی ایران برگزار شده و به افراد شرکت کننده در کارگاه گواهی معتبر ششمین کنگره علوم دامی ایران و دانشگاه تبریز ارائه می‌شود، افزود: کسانی که تمایل به شرکت در یک یا تعدادی از کارگاه‌های فوق را دارند، بایستی با در نظر گرفتن تاریخ‌های برگزاری از طریق سایت کنگره ثبت نام کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا