گوناگون

ارسال 250 اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی

2342836 165

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 250 اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی رسیده است.

جواد کارگران، با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری رضوی با هدف تبیین سیره رضوی در جامعه، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوي، گسترش فعالیتهاي فرهنگی هنري و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) بویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنري در زمینه سیره، شخصیت، و معارف امام رضا (ع) وکمک به انتشار گسترده تر این آثار، کمک به انتشار گسترده آثار ادبی با موضوع فرهنگ رضوی، ویژه کوکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر مردم با زندگینامه و شخصیت امام رضا (ع) امسال در شهرکرد برگزار می شود، افزود: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره 10 تیرماه امسال ( 1393 )، زمان انتخاب آثار برگزیده 15 مردادماه و زمان برگزاری جشنواره 8 شهریورماه، همزمان با دهه کرامت و ایام سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (علیه السلام ) می باشد.

وی، موضوعات و قالبهای این جشنواره را هم پرداختن به ابعاد مختلف زندگی امام رضا (ع) در قالب هاي « شعر »، « داستان » و « قطعه ادبی » به قلم کودکان و نوجوانان، و « شعر »، « داستان » و « قطعه ادبی » که بزرگسالان با محوریت ابعاد مختلف زندگانی حضرت امام رضا (ع) براي رده سنی کودکان و نوجوانان خلق نموده اند، اعلام کرد.

کارگران با اشاره به اینکه؛ آثار ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در سه مقطع سنی داوري می شود، اضافه کرد: این مقاطع شامل کودك ( 5 تا 12 سال )، نوجوان ( 12 تا 18 سال ) و بزرگسال ( 18 سال به بالا ) می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر متقاضی می تواند حداکثر سه اثر در هر قالب به دبیرخانه ارسال نماید، تأکید کرد: آثار ارسالی نباید در جشنواره هاي پیشین برنده و برگزیده شده باشند.

کارگران از متقاضیان شرکت در این جشنواره خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی اینترنتی C h b @ f a r h a n g . g o v . i r  مراجعه یا با شماره تلفن 3344068 (0381) تماس بگیرند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی « استان چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – مجتمع غدیر – دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودك و نوجوان رضوي » ارسال نمایند./س

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا