گوناگون

ازار: با مهار مسي کار صعود آسان‌تر مي‌شود

تيم‌هاي فوتبال آرژانتين و بلژيک در مرحله يک‌چهارم نهايي جام جهاني 2014 ساعت 20:30 شنبه در ورزشگاه ناسيونال شهر برازيليا به مصاف هم مي‌روند.

به نقل از تسنيم، ادان ازار، هافبک تيم ملي فوتبال بلژيک در خصوص رويارويي با آلبي‌ سلسته و ستارگانش گفت: به نظرم هم بلژيک و هم آرژانتين تيم‌هاي خوبي هستند. نمي‌دانم چه نتيجه‌اي در اين بازي رقم خواهد خورد ولي شانس هر 2 تيم 50- 50 است. آنها در خط حمله ليونل مسي، گونزالو ايگواين و اسکيل لاوتزي را دارند ولي ما هم مدافعان فوق‌العاده‌اي داريم.

وي افزود: مي‌دانيم که آرژانتين بهترين بازيکن جهان را در اختيار دارد. روي‌هم رفته آلبي‌ سلسته شکل تيمي خوبي دارد ولي آنها تنها يک بازيکن بزرگ دارند که تا به اينجاي اين تورنمنت تفاوت را در هر بازي به وجود آورده است. اگر موفق به مهار مسي شويم کار براي‌مان آسانتر خواهد شد.نمي‌دانم چطور مي‌شود مسي را مهار کرد هرچند از اين بابت هم هراسي نداريم.

هافبک چلسي تصريح کرد: پيش از رويارويي با آرژانتين فيلم بازي‌هاي آنها را نگاه خواهيم کرد و فقط به دنبال پيروزي هستيم چون اين يک بازي بزرگ براي اين نسل از بازيکنان بلژيک است. شايد اين بازي بزرگترين بازي تمام عمرم باشد و اميدوارم همچنان در اين جام با بلژيک پيشروي کنم. مي‌توانيم تاريخ‌ساز شويم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا