گوناگون

از هم‌پاشیدگی بنیان خانواده‌، از آسیب‌های‌ برنامه‌های ماهواره

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی ایلام گفت: ماهواره موجب از هم‌پاشیدگی بنیان بسیاری از خانوده‌ها شده است.

سرگرد علی کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه ایلام، اظهارکرد: متاسفانه بعضی از خانواده‌ها از ماهواره استفاده می‌کنند و روزانه شاهد عوارض و آسیب‌های ماهواره در جامعه هستیم که باید در این راستا آسیب‌های ماهواره به درستی شناسایی و اطلاع‌رسانی شود.

وی در ادامه افزود: از آثار مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای که بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است، تبلیغ در زمینه‌های ابتذال فرهنگی و عادی جلوه‌دادن روابط‌های غیرمعمول و ساختارشکن به عنوان یکی از مطالبه‌ها و نیازهای ضروری جامعه انسانی بوده، این در حالی است که این امر مغایر با آموزه‌های دینی است.

رییس پلیس فتای ایلام گفت: یکی از آثار منفی شبکه‌های ماهواره‌ای فروش داروهای تقلبی و غیرمجاز است که با تبلیغ گسترده و موثر و شفابخش جلوه داده شده و آنها بینندگان را به خرید ترغیب می‌کنند و متأسفانه با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر درخصوص ضررها و آسیب‌های این گونه داروها از سوی صداو سیما و وزارت بهداشت اما باز شاهد مسائل و مشکلاتی در این زمینه هستیم.

‌کسانی در ادامه اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر، آگاه‌سازی خانواده‌های ایرانی از تاثیرات منفی داروهای تقلبی و برخورد قاطع و سریع با فروشندگان را از راه‌های مقابله با این گونه تهدیدها دانست.

وی یادآور شد: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف را دارد و از عموم مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا