گوناگون

از پورسرخ ، اوتادی و سهیلی تا شکست بوسنی در ریودوژانیرو

 
گزارشی تهیه کردیم از هنرمندان خوب کشورمان و هر کدام در خصوص بازی فردا مقابل بوسنی صحبت کردند و جزئیات بیشتر را می‌خوانید.

* پورسرخ: برد بوسنی دور از ذهن نیست

پوریا پورسرخ بازیگر سریالی نظیر: وفا، رستگاران وفیلم‌هایی همچون موج سوم، شیر وعسل و ناسپاس گفت: مسلماً هر ایرانی دوست دارد تیم ملی ایران بوسنی را شکست دهد اما با آدرسی که دادند برد بوسنی دور از ذهن نیست و باید امیدوار باشیم تا به مرحله یک هشتم صعود کنیم.
وی افزود: پیش بینی نتیجه بازی امروز سخت است اما برد بوسنی کار سختی برای ملی پوشان کشورمان نیست و باید همانند دیدار با آرژانتین به میدان بروند.
 
* صالحی: سه بر صفر بوسنی را شکست می‌دهیم  / در رستوران هادی کاظمی جمع شدیم

 
 بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خیلی حیف شد به آرژانتین باختیم می‌توانستیم تیم مسی را حتی شکست دهیم.
پرستو صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: می توانستیم آرژانتین را شکست دهیم داور یار دوازدهم آرژانتین بود و پنالتی ما را نگرفت.
وی افزود: به همراه دیگر هنرمندان در رستوران هادی کاظمی دور یکدیگر جمع شده بودیم و بازی را تماشا می‌کردیم.
صالحی ادامه داد: با نمایشی که مقابل آرژانتین داشتیم بدون شک بوسنی را شکست می‌دهیم و به مرحله‌ی بعدی جام جهانی صعود خواهیم کرد و گمان می‌کنم سه بر صفر بوسنی را می بریم.

* گوران : با تفکر وهوش کی روش با آرژانتین بازی کردیم
مجری برنامه طنز خنده بازار گفت: بوسنی را شکست می دهیم و به مرحله بعد جام جهانی صعود خواهیم کرد.
سامان گوران گفت: تا قبل از بازی با آرژانتین فکر نمی کردم تیم ملی ایران چنین عملکردی از خود به نمایش بگذارد اما با تماشای بازی به ملی پوشان امیدوار شدم و با تفکرات و هوش کی روش پرتغالی به میدان رفتیم و مطمئن باشید با اختلاف دو گل فردا بوسنی را شکست خواهیم داد و به امید خدا به مرحله بعدی جام جهانی صعود می‌کنیم.
گوران در پایان خاطر نشان کرد: فقط نباید اسیر اشتباهات داوری شویم و همچنین نیجریه نباید از آرژانتین امتیاز بگیرد.

* اوتادی: بوسنی را شکست می‌دهیم و در برزیل می ‌مانیم
لیلا اوتادی گفت: می‌توانیم بوسنی را شکست دهیم و بی صبرانه منتظرم بازی را تماشا کنم.  
وی افزود: با توجه به نمایش خوب ملی پوشان کشورمان مقابل آرژانتین به صعود تیم ملی ایران به مرحله یک هشتم نهایی امیدوار شدم. اوتادی ادامه داد:امشب بوسنی از ایران شکست خواهد خورد و نیجریه هم به امید خدا نتیجه را به آرژانتین واگذار می‌کند.

*غزالی: آرژانتین مقابل ایران کم آورد چه برسد به بوسنی
عباس غزالی بازیگر نقش بهروز در سریال وضعیت سفید گفت: همانطور که می‌دانید تیم ملی به هماهنگی و یکدلی رسیده که قطعا در بازی فردا به سودمان خواهد بود و از سد تیم بوسنی خواهیم گذشت.
وی افزود: آرژانتین مقابل ملی پوشان ایران ضعیف بودند حالا چه برسد به بوسنی احساس می‌کنم فردا در برزیل شاگردان کی روش جشن صعود خواهند گرفت.
وی افزود: تیم‌هاییم مثل اسپانیا، انگلیس نتوانستند همانند ایران مقابل حریفانشان مقاومت کنند.
 
* سهیل: بازی با آرژانتین در حقمان اجحاف شد اما...
ساعد سهیل بازیگر فیلم‌های چهارچنگولی، کلاشینکف و گشت ارشاد گفت: داور بازی آرژانتین در حقمان اجحاف کرد و نگذاشت نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.
اما در بازی فردا مقابل بوسنی مطمئن هستم ملی پوشان با اقتدار به مرحله یک،‌ هشتم صعود خواهند کرد در مورد نتیجه بازی هم باید بگویم که 2برصفر بوسنی را شکست می‌دهیم.
 
 *رستمی: بازی با بوسنی غیرقابل پیش بینی است
امیر حسین رستمی گفت: بعید می‌دانم بازی ایران را ببینم چون سرکار هستم.
وی افزود: بازی با آرژانتین را دیدم و 90دقیقه استرس داشتم در مورد بازی امشب مقابل بوسنی هم باید بگویم هیچ چیز معلوم نیست و نمی‌توانیم نتیجه بازی را پیش بینی کرد.

 *دیرباز: نیجریه ببازد، بوسنی را می‌بریم
کامبیز دیرباز، مجید سوزوکی اخراجی‌ها، گفت: بازی با نیجریه ملی پوشان استرس داشتند اما در بازی با آرژانتین تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت و گمان می‌کنم بتوانیم بوسنی را شکست دهیم البته امیدوارم آرژانتینی‌ها بتوانند نیجریه را شکست دهند و ما هم از بوسنی سه امتیاز بگیریم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

*نرگس محمدی که در برزیل به سر می‌برد و همراه دیگر هنرمندان برای تشویق ملی پوشان به ورزشگاه رفتند در دو بازی گذشته گفت: در ورزشگاه با جان و دل ایران را تشویق می‌کنیم و امشب هم این کار را انجام خواهیم داد و امیدوارم تیم ملی ایران همانند بازی با آرژانتین مقابل بوسنی به میدان برود و سه امتیاز شیرین کسب کند و صعود به مرحله بعدی جام جهانی دور از ذهن نیست.
انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا