گوناگون

استادیوم 15هزار نفری یاسوج آذرماه افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش ایزدپور پنج شنبه شب در جمع اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: زمین چمن و امکانات این استادیوم از کیفیت بالایی برخوردار است وبرای برگزاری تمرینات نمایندگان فوتبال استان قابل بهره برداری است.

وی همچنین بیان کرد: فوتبال از اهمیت خاصی در این استان برخوردار است و در صورتی که مسائل حاشیه به تیم ها وارد نشود پتانسیل خوبی در فوتبال استان وجود دارد.

ایزدپور اظهارداشت: بازیکنانی که در کار تیمی مشارکت دارند همیشه در جریان بازی تاثیر گذارتر هستند و بیشتر مورد قبول هواداران خواهند بود.

وی با بیان اینکه آرامش روانی بر روحیه بازیکنان بسیار تاثیرگذار است، عنوان کرد: اگر اضطراب به بازیکن وارد شود شرایط روحی کاهش پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد افزود:  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران استعداد صعود به لیگ برتر را دارد.

وی در پایان از همه مردم و هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درخواست کرد در این شرایط حساس حمایت خود را از تنها نماینده فوتبال استان در جام آزادگان دریغ نکنند.

در بازی های خانگی هیچ امتیازی را از دست نمی دهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران هم در این جمع اعضای این تیم گفت: تیم نفت گچساران در بازی با آلومینیوم بندرعباس به دنبال کسب سه امتیاز در خانه است و نباید در بازی های خانگی هیچ امتیازی را از دست داد.

باس چمنیان پنج شنبه شب در جمع بازیکنان تیم فوتبال نفت گچساران افزود: روح پیروزی و عادت داشتن به آن باید در تیم ما نهادینه شود و تا به خودباوری در این زمینه دست پیدا نکنیم نمی توانم موفق باشیم.

چمنیان اظهارداشت: در بازی مقابل مس کرمان همه مردم و حتی تیم حریف به شرف بازیکنان نفت ایمان پیدا کردند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال  آلومینیوم هرمزگان به مراتب از تیم مس کرمان قوی تر خواهد بود اظهارداشت: کادر فنی تیم نفت بازی آلومینیوم مقابل فجر را آنالیز کرده و به نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی کامل دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: نتیجه گرفتن تیم فوتبال آلومینیوم در زمین گچساران کار بسیار دشواری است و ما به این امر ایمان کامل داریم.

چمنیان افزود: بازیکنان تیم فوتبال نفت گچساران از روحیه بالایی برای پیروزی در این بازی برخوردار هستند.

وی یادآور شد : در بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان علاوه بر مسائل فنی نقش هواداران در کسب نتایج و موقعیت ها بسیار زیاد است.

سرمربی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور تصریح کرد: امتیاز میزبانی برای هر تیمی فرصتی است تا از شرایط موجود بهترین استفاده را جهت پیروزی داشته باشد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا