گوناگون

استانداربوشهر: محدودیتی درپرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان وجود ندارد

81241523 5830003

به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از مصطفی سالاری درنشست هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان افزود: حمایت از نخبگان و کارآفرینان مورد تاکید رییس جمهوری و مسوولان نظام است و دراجرای این تاکیدات شرکت های دانش بنیان حمایت می شوند.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان نیست و دراین ارتباط 10 هزارمیلیارد ریال از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تخصیص یافته است که نیاز این شرکت ها را تامین می کند.

سالاری اظهارکرد: صندوق نوآوری و شکوفایی تا سه میلیارد ریا تسهیلات بدون دریافت وثیقه دراختیار این شرکت ها قرار می دهد که می تواند باعث تحول دراین شرکت ها شود.

وی بیان کرد: همچنین صندوق مهر امام رضا(ع) نیز تسهیلات کم بهره در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.

استاندار بوشهرگفت: شرکت‏ های دانش بنیان باید برای تجاری‏ سازی فناوری‏ ها، ایده‏ ها و بازاریابی محصولات و تقویت اقتصاد خود تلاش کنند.

سالاری افزود: این شرکت ها پیش از تجاری سازی محصول، بدنبال بازاریابی برای تولیدات و محصولات خود باشند تا در فرایند تولید دچار مشکلات اقتصادی نشوند.

وی بر حمایت مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر ازمحصولات شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی نیازهای دستگاه خود را از طریق محصولات شرکت های دانش بنیان تامین کنند.

استاندار بوشهر گفت: کارگروه تخصصی دانش بنیان استان بوشهر فعال شده و دراین کارگروه با حضورمسوولان ذی ربط آخرین تسهیلات قانونی که به شرکت های دانش بنیان تخصیص یافته مطرح و راهکارهای لازم برای بهره مندی ذیفعان ارائه می شود.

سالاری بر تشکیل کمیته تخصصی به عنوان زیرمجموعه کارگروه اشتغال در پارک علم و فنآوری تاکید کرد و گفت: دراین کمیته ها پس از بررسی مشکلات آن را به کارگروه تخصصی منتقل و راهکارهای لازم برای برطرف شدن مشکلات عرضه شود. ک/1

539

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا