گوناگون

استاندارمرکزی: پیگیری مسوولان، اساس بهره برداری ازپروژه ها است

81231937 5813784

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری خمین افزود: بهره برداری از طرح ها نیمه تمام و برنامه ها پیش تعیین شده تنها با تصویب محقق نخواهد شد بلکه باید تمام مسوولان و دست اندرکاران ضمن همکاری با یکدیگر برای جذب تسهیلات و منابع همت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه منابع مالی محدود است، کسانی در عملیاتی سازی پروژه ها موفق تر عمل می کنند که پس از تصویب پروژه، تمام کوشش و تلاش خود را برای جذب منابع مالی و سرمایه گذار خصوصی انجام دهند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در این مقطع زمانی که شرایط سخت اعتبارمالی در کشور حکم فرما است ، برخی پروژه های بزرگی در استان ها و شهرستان های کشور در حال انجام است که این گویای تلاش مسوولان اجرایی جهادگری است که برای جذب منابع مالی دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

مقیمی با اشاره به اقتصاد مقاومتی که سیاست های آن را مقام معظم رهبری ابلاغ کرده اند گفت: برای تحقق این مهم می بایست از امکانات و پتانسیل های داخلی بدون چشم داشت به بیگانگان به تولید و آبادانی مملکت بپردازیم .

وی اضافه کرد: ضروریست مسوولان دستگاههای و ارگانهای مختلف در سطح شهرستان و استان، با توجه به اهمیت زمان در اجرای پروژه ها، فعال تر از گذشته وارد میدان شوند تا بهره برداری از پروژه ها در زمان تعیین شده، زمینه افزایش بهره وری و ریسک اجرای پروژه ها و طرح ها را به حداقل برسانند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مسوولان آستان امام (ره)، به لحاظ واقع شدن زادگاه امام خمینی(ره) در این استان، سرمایه گذاری خود را برای مشارکت در پروژه های اقتصادی را در دلیجان، محلات، نیم ور و خمین اجرا خواهند کرد افزود: حمایت و پشتیبانی مسوولان شهرستان، از سرمایه گذاری آستان مقدس امام(ره) می تواند در بهره برداری پروژه ها، گام بزرگی بردارند.

وی افزود: سرمایه گذاری های بزرگ بویژه در حوزه صنایع بزرگ، در سطح روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی تاثیرات ماندگار و عظیمی در بدنه جامعه خواهد داشت.

معاون املاک و مستغلات آستان مقدس امام(ره) نیز گفت: ساخت و تکمیل مجموعه مرقد امام(ره)، ساخت شهر فرهنگی- مذهبی آفتاب در مجاورت مرقد امام (ره) و نشر آثار امام راحل از وظایف و اهداف تشکیل آستان امام راحل است.

ˈعلی اکبر رحیم زادهˈ افزود: تمام برنامه های آستان امام(ره) از محل کمک های مردمی و فعالیت های اقتصادی مجموعه تامین می شود.

وی گفت: استان مرکزی به لحاظ وابستگی به امام(ره)، تولیت و سرپرستی آستان امام(ره) دارد، درصدد مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی در خمین و برخی شهرستان ها برای ایجاد اشتغال هستیم.ک/2

8122/555

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا