گوناگون

استاندارچهارمحال وبختیاری سرزده ازبیمارستان امام علی(ع) فرخشهر دیدن کرد

81144113 5660594

به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ در جریان این دیدار خدمت رسانی مطلوب به مردم را اولویت اصلی تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان عنوان کرد.

وی دغدغه خرید داروهای آزاد را از مشکلات مطرح شده از سوی مردم دانست و افزود: دولت با برنامه ریزی های علمی، دگرگونی در بخش درمان و ارتقای سلامت را در دستور کار قرار داده است.

سلیمانی دشتکی در خصوص انصراف افزون بر دو میلیون و 400 هزار خانوار از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: از این طریق سالانه 12 هزار میلیارد ریال به دولت کمک و این مبلغ برای تقویت زیرساخت های بخش های بهداشت و درمان و تولید هزینه می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون سهم بیماران ازپرداخت هزینه های درمان 70 درصد است که با برنامه ریزی های صورت گرفته این سهم در آینده به 30 درصد کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای علمی از سوی کارشناسان به منظور رفع مشکلات مردم در رأس برنامه های اولویت دار دولت یازدهم قرار گرفته است.

سلیمانی دشتکی از انجام پیگیری های لازم برای اصلاح ورودی بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) فرخشهر باهدف سرعت بخشی اعزام بیماران به اورژانس خبرداد و اظهار داشت: توسعه بخش های سی سی یو و آی سی یو این بیمارستان نیز از اولویت های مدیریت استان است.

وی خدمات رسانی این بیمارستان به مردم را مطلوب ارزیابی کرد و ارتقای سطح خدمات را مورد تاکید قرار داد.

فرخشهر ازتوابع شهرستان شهرکرد و درفاصله پنج کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

7363/558/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا