گوناگون

استانداری کرمانشاه به توسعه همه جانبه روستاها معتقد است

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه توسعه روستائی و عشایری  کرمانشاه که در محل حوزه استاندار کرمانشاه برگزار شد گفت: دولت تدبیر، توجه خاصی به توسعه روستاها به مفهوم عام دارد.

مجتبی نیک‌کردار تصریح کرد: تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستاها از هر لحاظ  در این توسعه باید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون روستاها از لحاظ زیرساخت‌های عمرانی وضعیت بدی ندارند گفت: اما در مفهوم خاص روستاها با مشکلاتی مواجه هستند که باید از آن مراقبت کنیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بر توسعه اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستائیان تاکید کرد و گفت: این مسئله باید در دستور کار قرار گیرد و مجموعه استانداری کرمانشاه نیز اعتقاد به توسعه روستاها از هر لحاظ دارد.

وی تاکید کرد: همه ما در استان باید برای افزایش توسعه روستاها تلاش کنیم تا جهش مناسبی در این زمینه ایجاد شود.

نیک کردار از برگزاری جلسات متعدد در استانداری کرمانشاه به منظور بررسی و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای توسعه روستاها خبر داد و گفت: در مجموع و در یک فرآیند کلی و پیوسته به دنبال ایجاد توسعه و تحول در روستاها هستیم.

وی بر استفاده از ظرفیت موجود دستگاهها برای اجرای طرح مشارکت اقتصادی روستائیان تاکید کرد و گفت:  پیشنهاد ما این است که سه کمیته برای توسعه مد نظر قرار گیرد تا اقدامات انجام شده در این زمینه در قالب کمیته‌ها مطرح شود.

نیک کردار کمیته زیربنایی، توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری و کمیته فرهنگی و اجتماعی را  سه عنوان مد نظر برای کمیته‌های مذکور اعلام کرد تا از طریق این کمیته ها اقدامات انجام شده و تصمیمات دنبال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا