گوناگون

استاندار آذربایجان شرقی بر اجرای درست قانون سخت و زیان آور تاکید کرد

81232598 5814859

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ اسماعیل جبارزاده ˈ روز پنجشنبه در سومین جلسه اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با بیان اینکه به طور قطع کسی مخالف این قانون نیست، افزود: در این عرصه به دنبال تحقق همزمان حقوق کارگران و کارفرمایان بر اساس قانون هستیم.

وی تاکید کرد: اجرای درست قانون سخت و زیان آور مزایای بسیاری برای هر دو قشر کارگران و کارفرمایان دارد و می تواند موجب رضایت هر دو طرف شود.

جبارزاده با بیان اهمیت برگزاری جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، پیشنهاد تشکیل یک کمیته حقوقی برای چکش کاری مباحث و تصمیمات گرفته شده در این شورا را داد، که این پیشنهاد با اکثریت قاطع آرا تصویب شد.

وی گفت: فعالیت این کمیته در کنار شورای گفت و گو می تواند تصمیمات شورا را جنبه عملیاتی بخشیده و مانع از بروز مشکلات بعدی در مرحله اجرا شود.

استاندار آذربایجان شرقی تحلیل قانون موجود، تبعات اجرای قانون و ارایه متن اصلاحیه ای که حاوی مزایای اجرای قانون اصلاح شده و جدید باشد را وظایف سه گانه کمیته حقوقی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان برشمرد.

وی همچنین پیشنهاد حضور نماینده ای از طرف بخش معدن آذربایجان شرقی را به عنوان مهمان در جلسات شورای گفت و گو ارایه کرد که مورد استقبال دیگر اعضا قرار گرفت.

رضا رحمانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه سه شنبه هفته آینده جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی در مجلس تشکیل می شود، از فعالان عرصه صنعت و اقتصاد استان خواست جمع بندی نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را برای مطرح شدن در آن جلسه ارایه کنند.

7240/ 587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا