گوناگون

استاندار ایلام: شکوفایی ظرفیت های بخش زرین آباد در کانون توجه دولت تدبیر و امید است

81198634 5756435

به گزارش ایرنا، «محمدرضا مروارید» ظهر پنجشنبه در دیدار با مردم بخش زرین آباد اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های این منطقه به کمک مردم و دولت باعث ایجاد اشتغال پایدار و تولید می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم و همت مسوولان بتوان کارهای جدیدی در این منطقه آغاز و در اندازه توان و امکانات مسائل و مشکلات زرین آباد را در طول سال حل و فصل کرد.

نماینده بلندپایه دولت تدبیر و امید در استان ایلام بیان کرد: سرزمین زرین آباد مامن و پناهگاه امامزادگانی است که به خاطر مبارزه با ظلم به این منطقه پناه آورده اند و امروز بیشترین امامزاده در این منطقه وجود دارد.

مروارید یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی نیز مردم این منطقه به خوبی از آرمان ها و ارزش ها دفاع کردند و پشتیبان رزمندگان و پناهگاه همشهریان دهلرانی و مهرانی بودند.

استاندار ایلام ادامه داد: در طول دوران انقلاب اسلامی به زرین آباد توجه بسیاری شده است اما همچنان برخی کمبودها و نارسایی ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی کارشناسی پیگیر رفع مسائل و مشکلات مردم است و در حد توان با مشارکت مردم چالش ها و موانع را حل و زمینه بیش از پیش توسعه کشور را فراهم خواهد آورد.

مدیریت ارشد استان به 24 خرداد 92 نخستین سالگرد انتخاب دولت تدبیر و امید با رای مردم اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت در تحقق اهداف خود و وعده هایی که به مردم داده است موفق باشد.

مروارید افزود: با توجه به شرایط سختی که در گوشه و کنار جهان است و فشارها و توطئه ها امیدواریم دولت بتواند این جزیره ثباتی که الان وجود دارد را همچنان حفظ کند و خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

وی در پایان برای فرماندار جدید دهلران آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم فرماندار دهلران با برنامه و بر پایه واقعیت ها مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری کند و خدمات شایانی به مردم شهیدپرور این دیار ارائه دهد.

دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار زرین آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار به این بخش است.

بخش 15 هزار نفری زرین آباد از توابع شهرستان دهلران در فاصله 125 کیلومتری جنوب خاوری شهر ایلام قرار دارد. ک/2

7175/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا