گوناگون

استاندار: بانک ها، رکن اصلی حمایت از سرمایه گذاری در آذربایجان غربی هستند

81230892 5811985

به گزارش ایرنا، قربانعلی سعادت سه شنبه شب در جمع اعضای شورای هماهنگی بانک های آذربایجان غربی افزود: می توان با همکاری بانک ها و سرمایه گذاری بیشتر در راستای توسعه، رونق بیشتر و ارتقای سطح اشتغال در استان، گامهای بلندتری برداشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، بیکاری یکی از مهمترین مشکلات در آذربایجان غربی به شمار می رود که بسیاری از مشکلات و معضلات دیگر را در پی دارد و باید توجه ویژه ای به رفع این معضل داشته باشیم.

وی به ظرفیت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی برای اشتغالزایی اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه اشتغال در این شهرکها به ویژه شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه وجود دارد به طوری که می توان با راه اندازی کامل آن، بیش از 30 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده که تحقق این منویات، نیازمند مشارکت دولت، بخش خصوصی و بانک هاست.

تقی کهوریان معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی در استان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، قصد داریم از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال مستعد حمایت، پشتیبانی کنیم.

وی افزود: دوری از اجرای طرح های تکراری، حمایت از اجرای طرح های دانش بنیان و ارائه بسته های حمایتی برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد از جمله برنامه های اجرایی در این زمینه است.

در این جلسه، مدیران بانک های عامل آذربایجان غربی به بیان نظرات خود در خصوص وضعیت بانک ها به ویژه در خصوص نحوه وصول مطالبات پرداختند.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا