گوناگون

استاندار: بیش از 42 هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در کرمان امضا شد

81198711 5756576

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در نشست مثلث توسعه اقتصادی در ریگان افزود: این موافقت نامه ها با موسسات کارآمد در بخش های مختلف سرمایه گذاری و اقتصادی امضا شده که با محقق شدن آنها توسعه زیادی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این که گام های مهمی در زمینه سرمایه گذاری در استان برداشته شده است، گفت: فضایی امن برای سرمایه گذاری ایجاد و بسیاری از موانع در این مسیر برطرف شده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: فرصت های خوبی در زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم شده که یکی از این فرصت ها تسهیلات صندوق توسعه ملی است و این یک فرصت طلایی برای استان می باشد.

وی با تاکید بر این که پروژه ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان ریگان باید شناسایی شوند، گفت: این ظرفیت ها باید در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

رزم حسینی به تپه های شنی در ریگان اشاره کرد و افزود: این تپه های شنی بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاری است که مجوزهای لازم به سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این تپه های شنی داده خواهد شد.

فرماندار ریگان هم در این نشست گفت: شهرستان ریگان ظرفیت ها و قابلیت های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، معادن و گردشگری دارد.

مجید اعتمادی تصریح کرد: تاکنون بیش از 33 معدن در ریگان شناسایی شده که از این تعداد 2 معدن در مرحله استخراج است.

وی گفت: با حمایت بخش خصوصی و بسترسازی که دولت انجام می دهد در چند سال آینده ریگان متفاوت تر از وضعیت موجود خواهد شد.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بهترین معادن غنی از ماده مس مانند مس سرچشمه در شرق استان وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به دبیرخانه های مثلث توسعه اقتصادی در فرمانداری ها در این بخش سرمایه گذاری کنند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی اضافه کرد: مردم و سرمایه گذاران وارد میدان شوند و با سرمایه گذاری در بخش های مختلف، مشکلات اشتغال و اقتصادی را برطرف کنند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان نیز با تبریک نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) گفت: همه ما باید برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

همچنین در این نشست مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نسبت به معادنی که در شهرستان ریگان بلاتکلیف هستند اقدامات لازم را انجام دهد.

مجوز راه اندازی کارخانه نئوپان، احداث جاده ریگان – جاسک، برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در تپه های شنی ریگان، رفع مشکلات کشاورزان و تخصیص اعتبار برای پروژه آبخیزداری ریگان از جمله مصوبات مثلث توسعه اقتصادی شهرستان ریگان بود.

شماری از سرمایه گذاران نیز در این نشست مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که استاندار کرمان دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری رفع آنها صادر کرد.

استاندار کرمان در ادامه سفر خود به شهرستان فهرج می رود و همچنین در جشن های مردمی نیمه شعبان در شهرستان نرماشیر شرکت می کند.ک/2

8154/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا