گوناگون

استاندار خراسان جنوبی: بیاموزیم، تا خدمات ما مفید باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: باید همواره بیاموزیم و از تجربیات دیگران استفاده کنیم تا خدمات ما مفید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار صبح امروز (1 مهر ماه) در مراسم نواختن زنگ مهر در دبیرستان نرجسیه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه معلمان از همان ابتدا شیوه زندگی کردن را به ما آموختند، اظهارکرد: بهترین سرمایه‌های ما با نشاط، شادابی و امید به آینده وارد مدارس می‌شوند که آنها باید بدانند در آینده چه نقشی در جامعه دارند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه معلمان باید برای دانش‌آموزان وقت بگذارند، افزود: معلمان باید با حوصله و با سعه‌ صدر، نشاط، شادابی و با انگیزه و علاقه فضایی را برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا دانش‌آموز با لکنت‌زبان سئوال خود را مطرح نکند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت معلم از مسئولیت یک مدیر سنگین‌تر است و افزود: یک دانش‌آموز با قلبی پاک و مملو از امید به آینده بالندگی کشور را در سر می‌پروراند.

خدمتگزار با بیان اینکه اولیاء باید ارتباط خوبی با مربیان داشته باشند، تصریح کرد: بهترین وقت را یک دانش‌آموز در آموزشگاه می‌گذارند که باید والدین از آنها آگاه باشند.

استاندار خراسان جنوبی از وجود 140 هزار دانش‌آموز در استان خبرداد و یادآور شد: در این راستا 140 هزار خانواده در استان با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

خدمتگزار آموزش و پرورش را بزرگترین نهاد حکومتی دانست و ادامه داد: باید روحیه تعاون و همکاری بین دانش‌ آموزان، معلمان و اولیاء به طور کامل مشهود باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دانش‌آموز نباید مورد تهدید و اضطراب قرارگیرد، افزود: امروز دانش‌آموزان در محیط علم و دانش و در محیط تزکیه نفس برای افزایش دانش کشور حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا