گوناگون

استاندار فارس:مجمع خیرین اشتغال در فارس راه اندازی خواهد شد

81230621 5811495

به گزارش ایرنا، محمد احمدی شامگاه سه شنبه در دومین همایش کمیته امداد امام خمینی (ره)و موسسات خیریه و نیکوکاری افزود: مجمع خیرین مسکن ساز ، سلامت ،مدرسه ساز و خوابگاه ساز دانشجویی در استان فارس فعال ولی مجمع خیرین اشتغال ساز ایجاد نشده بود که آن هم به زودی راه اندازی می شود.

وی گفت:امام خمینی (ره) یادگاران زیادی در طی این چند سال داشته ولی موثر ترین و ماندگار ترین آنها کمیته امداد بوده که با شناسایی افراد نیازمند و کمک به آنها اقدام بسیار بزرگی در جامعه انجام داده است.

این مقام مسوول ادامه داد:در جامعه اسلامی نیازمندان زیادی هستند که عزت و آبروی شان اجازه تکدی گری به آنها نمی دهد و کمیته امداد به خوبی توانسته آنها را شناسایی و با تکریم و حفظ عزت آنان را توانمند سازد.

در ادامه این همایش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به اینکه رفع فقر از سطح اجتماع مهمترین دغدغه در همه جوامع بشری می باشد گفت: کامل ترین نسخه برای مبارزه با فقر و فقرزدایی، مردمی کردن فعالیت های اجتماعی است.

علی الهیاری اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ها، دست یابی به هم افزایی برای کمک رسانی به خانوارهای نیازمند جامعه و توانمند سازی آنان است.

وی گفت:در شش ماه گذشته 60 مرکز و موسسه خیریه نیکوکاری در این استان راه اندازی شده که از این تعداد36 میلیارد ریال کمک جمع شده است.

وی همچنین گفت : در مدت یاد شده 13 هزار نفر نیازمند به مراکز نیکوکاری استان مراجعه کرده و 9 هزار و 400 نفر نیکوکار نیز شناسایی شدند.ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا