گوناگون

جشن گلریزان در چابهار برگزار شد

81230616 5811488

به گزارش ایرنا مدیر عامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در این آئین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 116 زندانی جرائم غیرعمد با میزان بدهی 27 میلیارد ریال در استان آزاد شده اند.

ˈحسین ثوریˈ افزود: هم اینک 97 مددجوی جرائم غیرعمد بدلیل ناتوانی در پرداخت دیون مالی و جرائم غیرعمد و ناخواسته از جمله تصادف، نفقه و مهریه با 58 میلیارد ریال در زندان های استان بسر می برند که مشمول کمک ستاد دیه و منتظر آزادی از حبس هستند و با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری تعدادی از آنان آزاد خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه زندانیان جرائم غیرعمدی که کمتر از 500 هزار ریال بدهی داشته باشند بدون احتساب کمک خیرین جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان آزاد می شوند، بیان کرد: سال گذشته شش میلیارد و 500 میلیون ریال به ستاد دیه استان کمک شده است.

ˈمهدی سرحدی ˈ سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار نیز در پایان این آیین با تقدیر از خیرانی که در جشن گلریزان امسال شرکت کرده اند گفت: تامین مبلغ یک میلیارد و 100میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی خیرین شهرستان چابهار در این جشن تقبل شد. ک/2

س.ن1744 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا