گوناگون

چند شرور مسلح جنوب شرق کشور دردرگیری چند ساعته در خاش دستگیر شدند

81230600 5811464

یک منبع آگاه روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بامداد امروز سه نفر از اشرار مسلح و عضو باند شرارت و ناامنی جنوب شرق کشور به هویت ˈم.غˈ معروف به ˈب. غˈ، ˈر. اˈ معروف به ˈر.شˈو ˈا.مˈ معروف به ˈد.غˈ در عملیات مشترک امنیتی انتظامی در شهر خاش دستگیر شدند.

وی با بیان این که این عملیات از نیمه های شب گذشته آغاز شده و تا بامداد امروز ادامه داشت، تصریح کرد: در این عملیات اطلاعاتی انتظامی چندین قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و پلاک خودروهای سرقتی کشف و ضبط و دو دستگاه خودروی پژو 405 نیز توقیف شد.

به گزارش ایرنا از منابع آگاه، از مهمترین اقدامات این اشرار چندین فقره گروگانگیری، راهبندی و سرقت مسلحانه در شهرستان خاش و سایر شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان، چندین فقره قتل و تهدید مکرر معتمدان، ترور شخصیتها و مسوولان نظام، ترانزیت قاچاق مواد مخدر در استانهای کرمان ، فارس و خراسان جنوبی ، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر، درگیری مسلحانه با پرسنل یگان تکاور در حوزه نوک آباد خاش که منجر به شهادت و مجروحیت دو نفر از ماموران انتظامی شد، بوده است.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: بسیاری از مردم استان با شنیدن خبر دستگیری اشرار جنوب شرق کشور بسیار خوشحال شدند و از نیروهای جان برکف و مقتدر دستگیر کننده این افراد شرور، تقدیر کردند.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان قرار دارد. ک/3

7312 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا