گوناگون

با بازنگری نظام اداری بسیاری ازنواقص و ضعف های حوزه اداری رفع می شود

81230595 5811455

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری، ˈحسن خیریان پورˈ در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری مازندران با بیان اینکه اصلاح نظام اداری در همه دستگاه های اجرایی استان امری ضروری است، گفت: هشت برنامه اصلاح نظام اداری مصوب شورای عالی اداری به استانداری ها برای اجرا در استان ابلاغ شده است.

وی افزود: باید با هشت برنامه اصلاح نظام اداری اقدامات موثری در استان صورت داده تا مهندسی نظام اداری به نحو شایسته ای در ادارات استان صورت گیرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران استانی باید ستاد تحول اداری را در دستگاه های اجرایی خود تشکیل دهند، گفت: ستاد تحول اداری به همراه کمیته های آن در استانداری شکل گرفته است.

وی افزود: 800 دفتر پیشخوان دولت در روستاها و شهرهای استان فعال بوده که باید بسیاری از فعالیت های ادارات به این مراکز برون سپاری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه سرعت اقدامات دولتی و کاهش هزینه ها از اهداف تشکیل دفاتر پیشخوان دولت است، تصریح کرد: بر این اساس برنامه استراتژیک اصلاح نظام اداری مازندران تدوین شده است.

وی در ادامه از اجرای طرح سنجش، نظارت و ارزیابی عملکرد کارکنان توسط ارباب رجوع در ادارات استان خبر داد و افزود: دستگاه های اجرایی به صورت جدی در این طرح مشارکت داشه باشند.

خیریان پور گفت: بر اساس چشم انداز نظام اداری استان در افق 1404 نظام اداری نظامی بوده برخوردار از مدیریت دانش بنیان، پژوهش محور و رهبری تحول آفرین و دارای نیروی انسانی توانمند.

وی همچنین از تدوین برنامه استراتژیک اصلاح نظام اداری استان در سال 93 خبرداد و افزود :

برنامه استراتژایک اصلاح نظام اداری استان در جهت اصلاح کامل نظام های اداری مازندران تدوین شده است.ک/1

608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا