گوناگون

استاندار قم: مردم محور اصلی در بزرگداشت دهه کرامت هستند

استاندار قم، دهه کرامت را فرصتی مناسب برای ترویج ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: مردم محور اصلی در بزرگداشت این دهه فرخنده هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تبریک دهه کرامت و با بیان اینکه جشن‌ها و برنامه‌های این دهه باید با حضور و مشارکت پررنگ مردم برگزار شود، بر لزوم تلاش برای تقویت بعد مردمی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه دهه کرامت تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه شناسایی مشکلات و کاستی‌های فرهنگی و برنامه ریزی در راستای رفع آن‌ها، گفت: مدیران دستگاه‌های عضو شورا، باید شخصا در جلسات حضور داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش مردم و دستگاه‌ها در کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: دهه کرامت باید فرصتی برای ترویج سبک زندگی شاد اهل بیت(ع) باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی با اشاره به مشارکت مردم با نهادها و بخش‌های دولتی در بزرگداشت دهه کرامت، گفت: حمایت دولت در بعد بین‌المللی برنامه‌های دهه کرامت بسیار ضروری است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا