گوناگون

استاندار کردستان: اعتبارات بر اساس نیازهای مردم هزینه شود

81201060 5760582

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان در سنندج، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته سربازان گمنام و همچنین سالروز خلق حماسه سیاسی 24 خرداد، افزود: بر تمام مشکلات استان واقفم و تایید می کنم که در بخش های مختلف، مشکلات فراوانی داریم اما امسال در سطح کشور با محدودیت بودجه روبرو هستیم و کاری از دست ما برای افزایش بودجه بر نمی آید.

وی گفت: تصمیم گیری در شرایطی که استان کردستان مشکلات فراوانی دارد و مسوولان دستگاه های اجرایی نیز انتظار تامین اعتبار دارند بسیار مشکل و راضی کردن همه مدیران مقدور نیست و از این رو باید اعتبارات فعلی را مدیریت کرد.

زاهدی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست در برنامه های امسال خود سیاست های اقتصاد مقاومتی را لحاظ کنند و ضمن رعایت قانون بودجه، اعتبارات را براساس نیازهای مردم و رفع مشکلات براساس اولویت بندی هزینه نمایند.

استاندار کردستان همچنین گفت: در مقایسه با گذشته اختیارات استانداران در حوزه اعتبارات، به صورت چشمگیری کاهش یافته است به طوری که استانداری ها اختیارات زیادی برای توزیع اعتبارات ندارند.

زاهدی افزود: از مجموع 156 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استانی استان کردستان توزیع 36 میلیارد تومان آن در دست استان است و این مساله عملا دست استانداری را بسته است.

وی گفت: نباید یک نسخه واحد برای تمام استان های کشور پیچید بلکه به تناسب شرایط هر استان باید اختیارات را به استانداری ها داد.ک/3

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا