گوناگون

استاندار کردستان: جایگاه آموزش عالی کردستان را در برنامه ششم توسعه ارتقاء خواهیم داد

استاندار کردستان در جریان بازدید از دانشگاه کردستان گفت: بدون شک آموزش عالی باید در کردستان جایگاه بهتر و برتری پیدا کند و ما قطعاً تلاش می‌کنیم با کمک مسئولین دانشگاه‌ها، جایگاه والایی برای آموزش عالی کردستان در برنامه ششم توسعه تعریف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، عبدالمحمد زاهدی در مراسم افتتاح دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان به مناسبت دومین روز از هفته دولت، اظهار کرد: کردستان مهد هنر و موسیقی کشور است و افتتاح فاز اول دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان در هفته دولت موجب خرسندی است و از همه کسانی که در توسعه فضاهای آموزشی و علمی تلاش می‌کنند باید قدردانی کرد.

وی کردستان را دارای ظرفیت‌های بالای علمی و فرهنگی و آموزشی عنوان کرد و گفت: تحقق سیاست‌های علمی و آموزشی مستلزم توسعه فیزیکی فضاها می‌باشد و خوشبختانه دانشگاه کردستان در این زمینه رشد قابل توجهی داشته است.

عبدالمحمد زاهدی افزود: با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی در کردستان توسعه فضاهای آموزشی باید ادامه یابد تا دانشگاه کردستان بتواند نیروها را در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف هم برای داخل و هم برای خارج از کشور تربیت کند.

زاهدی گفت: بدون شک آموزش عالی باید در کردستان جایگاه بهتر و برتری پیدا کند و ما قطعاً تلاش می‌کنیم با کمک مسئولین دانشگاه‌ها جایگاه والایی برای آموزش عالی کردستان در برنامه ششم توسعه تعریف کنیم.

استاندار کردستان هم‌چنین سیاست دولت را افتتاح واقعی پروژه‌ها عنوان کرد و از افتتاح و تعریف پروژه‌های غیرواقعی در گذشته انتقاد کرد.

وی افزود: مسئولان باید با مردم روراست بوده و پروژه‌هایی را که واقعاً اعتبار دارد کلنگ زنی کرده و پروژه‌هایی را که واقعاً قابل بهره‌برداری است افتتاح کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا