گوناگون

استاندار کرمانشاه:دولت تدبیروامید برنامه های خوبی برای رفع محرومیت روستاها دارد

81214929 5784698

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ روز چهارشنبه در همایش توسعه پایدار و مشارکت اقتصادی روستاییان استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخصی که دولت تدبیر و امید دنبال می کند توجه به مناطق روستانشین به عنوان یک سوم جمعیتی کشور است، نگاهی که در هیچ دولتی به آن ها نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت چهار برابری سهم آورده روستاییان در قالب تسهیلات قرض الحسنه یکی از اقداماتی است که می تواند رنگ و بوی توسعه یافتگی را به روستاهای ما ببخشد.

رضایی افزود: پرداخت این تسهیلات می تواند روند توسعه یافتگی روستاها را شتاب ببخشد و در پی آن شاهد توسعه یافتگی در کل کشور و جامعه باشیم چرا که کشورهای پیشرفته نیز یکی از برنامه های اساسی خود را توجه به روستاها قرار داده اند و معتقدند که توسعه شهری از مسیر توسعه روستایی می گذرد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: در استان نیز به تبع سیاست های کشوری توانمندسازی روستاها را با جدیت پیگری خواهیم کرد و مدیران دستگاه های مختلف باید نهایت همکاری را در این خصوص به عمل آورند.

رضایی در عین حال خواستار ارائه طرح های قابل اجرا که صرفه اقتصادی هم داشته باشد باید از سوی روستانیشنان شد و گفت: این طرح ها که با دریافت تسهیلات قرض الحسنه نیزهمراه خواهد شد می تواند کسب و کار را رونق ببخشد.

وی در پایان گفت: نرخ بالای بیکاری استان را می توان به وسیله پرداخت تسهیلات به روستانیشنان کاهش داد و کرمانشاه را به سمت عمران و آبادانی پیش برد.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا