گوناگون

استاندار کرمانشاه: اجرای قانون باید مهم‌ترین اولویت کاری مدیران باشد

استاندار کرمانشاه گفت: برایم پذیرفتنی نیست که مدیری نسبت به اجرای قانون در استان بی تفاوت باشد و از پرتو این بی مسئولیتی٬ حقوق عمومی مردم تضییع شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی در جلسه شورای ترافیک استان خاطرنشان کرد: اجرای قانون باید مهم ترین اولویت کاری مدیران باشد، زیرا با اجرای دقیق قانون دیگر حقی از کسی تضییع نمی‌شود که زمینه ساز بی عدالتی در جامعه باشد.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه شورای ترافیک استان گفت: تمام مدیرانی که در این جلسه حضور دارند با حقوق جانی و مالی افراد جامعه سر و کار دارند، لذا از شما مدیران می‌خواهم که در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و خدمات شهری از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نباشید‌.

استاندار کرمانشاه همچنین از مدیران شهری خواست که نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم شهر کرمانشاه که عامل زشتی و ناموزونی چهره شهر شده‌اند، با سرعت بیشتری اقدام کنند.

رضایی تصریح کرد: بررسی وضعیت معابر شهر کرمانشاه در مجاور کارگاه‌های ساختمانی از دیگر موضوعات مهم است که باید مدنظر مسئولین شهر قرار گیرد.

وی افزود: واقعا جای تاسف و نگرانی است که برخی از مجتمع‌ها و ساختمان‌های کلان شهر کرمانشاه فاقد پارکینگ هستند که این به سهم خود بی تفاوتی و بی قیدی برخی از مسئولین شهری وقت را می‌رساند.

رضایی اضافه کرد: ارتقای فرهنگ ترافیکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد، زیرا بدون آموزش٬ جامعه در هیچ زمینه‌ای توسعه پیدا نخواهد کرد.

‌«دوربین‌های کنترل نامحسوس» در جاده‌های برون شهری استان و همچنین نصب این دوربین‌ها در بزرگراه‌ها و شریان‌های ارتباطی شهر کرمانشاه از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا