گوناگون

استاندار کرمانشاه: ایثارگری های شهدا نقشه های شوم دشمنان نظام را نقش برآب کرد

81136885 5648254

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای عشایر اهل حق شهرستان دالاهو در سرسرای مجتمع بعثت سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، ایثار گری های شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ستود.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد بصورت ویژه از خانواده های معظم شهدای عشایر منطقه دالاهو که جانانه در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از کیان مملکت به فیض شهادت نائل آمدند، تقدیر کنیم.

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل (ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند لذا احترام و تمکین و خدمت رسانی به این قشر برای همه مسوولین امری مهم و ارزشمند است.

رضایی با بیان اینکه صبر و استقامت عشایر استان علی الخصوص عشایر منطقه دالاهو در تاریخ بی بدیل است، تصریح کرد: مطمئنا بردباری و ایثار عزیزان این خانواده ها بود که آوازه جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز کرد و همچنین از پرتو جانفشانی شهدای گلگون کفن عشایر چنین مناطقی بود که دسیسه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید که برای توسعه و آبادانی این استان بویژه مناطق محروم در دست اقدام دارد، اضافه کرد: با اجرای این برنامه ها تحول و پویایی خاصی در شهرستان های جنوبی استان بوجود خواهد آمد.

رضایی، در پایان تنوع زیستی اقوام و مذاهب مختلف در استان کرمانشاه را نمونه وحدت و اتحاد ملی در درون جامعه اسلامی ایران دانست.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا