گوناگون

استاندار کرمانشاه: بزودی شاهد تردد مسافر و گردشگر از مرز شوشمی پاوه خواهیم بود

81147477 5666134

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری پاوه، این ظرفیت مهم را در توسعه و اعتلای همه جانبه کرمانشاه حائز اهمیت دانست و گفت: با رسمی شدن این مرز حضور سرمایه گذاران ما در بازار عراق زیادتر خواهد شد.

وی در ادامه با قدردانی از ایثار و مقاومت مردم پاوه و تقدیم بیش از 600 شهید در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به پتاسیل های پاوه در زمینه گردشگری و تجارت اشاره کرد و گفت: منابع غنی طبیعی، طبیعت بکر و زیبا با مدیریت جدید و حمایت تیم مدیریتی استان از ایشان این توانمندی های بالقوه بصورت بالفعل در خواهد آمد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان کرمانشاه در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنعت و تجارت گفت: هدف تیم مدیریتی استان تقویت این بخش ها با بهره گرفتن از متخصصان توانمند، منابع آب، زمین های حاصلخیز، اماکن تاریخی و بازارچه های مرزی در راستای توسعه استان و ارتقای وضع معیشتی مردم است.

استاندار کرمانشاه در این جلسه از زحمات حسین خدرویسی فرماندار سابق پاوه قدردانی کرد و پرویز ایده پور را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین با حضور در یادمان شهدای 20 مرداد پاوه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس به منظور تکریم خانواده های معظم شهدا با خانواده های شهیدان ناصر سیفی و فیصل حسن زاده دیدار کرد.

رضایی به هنگام این دیدار گفت: دولت آقای روحانی یکی از مهمترین وظایف و دغدغه هایش توجه به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و حفظ و تقویت جایگاه والای این عزیزان است.

وی افزود: خدمت به خانواده های شهدا عزت و افتخار است زیرا که شهدا با تقدیم بهترین سرمایه خود یعنی جانشان در راه اعتلای نظام و حفظ کیان اسلامی تلاش کردند و خانواده های آنها نیز با صبر و تحمل سختی ها تداوم دهنده راه شهدا بوده و هستند.

7448/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا