گوناگون

استاندار کرمانشاه: توسعه تجارت به رونق اقتصادی و اشتغالزایی استان منجر می شود

81139350 5652287

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی روز شنبه در جلسه توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی، بر ارائه راهکارهای جدید برای توسعه بیش از پیش تجارت استان با توجه به ظرفیت های موجود تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه های تدوین شده، باید در راستای تحقق هدف 10 میلیاردی صادرات استان اقدامات گسترده ای صورت گیرد و راهکارهای جدید و پویا در این زمینه ارائه و مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به توانمندی ها و امکانات خوب استان برای محوریت صادرات به کشور عراق تصریح کرد: با توجه به این توانمندی ها، میزان حضور و فعالیت استان باید بیش از پیش در عراق گسترش یابد و از همه امکانات و ظرفیت های موجود برای افزایش و تحقق هدف 10 میلیاردی صادرات استفاده شود.

رضایی بابادی تاکید کرد: مدیران ذیربط بحث تجارت استان باید دائماً به فکر برنامه های جدید و پویا باشند و بستر لازم را برای توسعه بیش از پیش بخش تجارت استان فراهم سازند.

وی اظهار کرد: استان کرمانشاه نه تنها امکانات و ظرفیت های کمتری نسبت به دیگر استان ها برای توسعه تجارت ندارد بلکه ظرفیت ها و پتانسیل های این استان بسیار بیشتر است که با بکارگیری امکانات موجود، تجارت و صادرات استان روز به روز شکوفاتر خواهد شد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای فعال کردن بازارچه های مرزی سومار و تیله کوه گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته زمینة فعال شدن این بازارچه ها فراهم شده که بدون تردید با راه اندازی آنها، رونق اقتصادی برای مردم مرزنشین این مناطق استان ایجاد خواهد شد.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا