Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

استخوان هوشمند GoBone همبازی جدید سگ‌ها + ویدیو

استخوان هوشمند GoBone همبازی جدید سگ‌ها  در حالی این روزها شاهد تبلیغ آن در فروشگاه های وسایل دیجیتال هستیم که محققان نوعی استخوان پلاستیکی هوشمند ابداع کرده‌اند که علاوه بر این که از سگ‌های خانگی مراقبت می‌کند، تنهایی آنها را هم پر می‌کند و با آنها بازی می‌کند. این استخوان هوشمند خودکار «GoBone» نام دارد و در طول روز اطراف خانه حرکت می‌کند بنابراین، سگ می‌تواند آن را دنبال کند و با آن سرگرم شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

استخوان هوشمند GoBone ساخت کمپانی PulsePet، بیشتر از آنکه شبیه استخوان باشد، شبیه چیزی مابین یک خودروی کنترل از راه دور یا یک جاروست. دو چرخ بزرگ لاستیکی در دو طرف آن به چرخش این استخوان روی سطح کف زمین کمک می‌کند. همچنین زائده‌ای مانند دم برای آن تعبیه شده که وقتی سگ آن را روی زمین حرکت می‌دهد، به چرخیدن خود ادامه می‌دهد.

در کنار این استخوان هوشمند GoBone، یک نرم‌افزار هوشمند نیز در نظر گرفته شده است که به کاربر اجازه می‌دهد وقتی که در منزل حضور دارد با استفاده از آن، کنترل این دستگاه را به دست بگیرید و با کمک آن با سگ بازی کنید. بدون خارج شدن از نرم‌افزار GoBone ویدئو ضبط کنید، هنگام فعال بودن GoBone، آن را زمان‌بندی کنید و فعالیت سگ را نیز مشاهده کنید. حرکت GoBone از آنجا که باعث فعالیت سگ می‌شود، کاهش وزن اضافه آن را هم به دنبال دارد.

قطعات این اسباب‌بازی به طوری ساخته شده‌ است که قابل تعویض باشد و در صورتی که سگ هنگام بازی با آن، قطعات را خراب می‌کند، صاحب آن بتواند قطعه خراب شده را با قطعه جدیدی جایگزین کند.

شرکت PulsePet با عرضه هوشمند GoBone، طی ۲۹ روز توانست ۲۴ هزار دلار از ۶۰ هزار دلاری که مد نظر داشت بفروشد.

با هم در ادامه تصاویری از استخوان هوشمند GoBone همبازی جدید سگ‌ها را تماشا می کنیم.

۴منبع: ibtimes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا