Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

هواوی تولیدکننده گوشی های Nexus جدید خواهد بود

هواوی اعلام کرد تولید گوشی های Nexus جدید در سال جاری انجام خواهد شد . گوشی nexus p6 اولین گوشی نکسوسی بود که شرکت هوواوی آن را برای گوگل تولید کرد. هواوی هم  توانست  این گوشی را با کیفیت بسیار بالایی تولید کند و  حالا قرار است این شرکت نکسوس های جدید را هم در سال جاری تولید کند  . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

گوشی nexus p6 که نخستین تجربه شرکت هواوی در تولید گوشی های نکسوس بود به علت داشتن کیفیت ساخت مناسب و ویژگی های بسیار جذاب با استقبال بسیار زیادی روبرو شد . به همین دلیل مسئولین شرکت هواوی قصد دارند تا نکسوس جدید شرکت گوگل را ساخته و به بازار عرضه کنند .

گوگل قصد دارد امسال دو گوشی جدید نکسوس را وارد بازار کند . این شرکت تولید این دو گوشی را به دو شرکت متفاوت خواهد داد . پیش تر شایعه شده بود که هر دو این گوشی ها را شرکت HTC تولید خواهد کرد اما با این خبر جدید هواوی هم خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرده است .

خبر تولید گوشی های Nexus جدید در سال جاری توسط آقای چارلین مونیلال مدیر بخش کسب و کار هواوی اعلام شده . او دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت : ما امسال یک نکسوس جدید را تولید خواهیم کرد این نکسوس ۵٫۵ اینچ است و با کد T-55 در شرکت شناخته می شود . او اطلاعات زیادی از این نکسوس جدید نداده نا گفته نماند پیش از این شرکت HTC از تولید یک گوشی هوشمند نکسوس با نمایشگر ۵ اینچی و با کد T-50 در سال آینده خبر داده بود . باید منتظر بود و دید که نهایتا گوگل اجازه تولید نکسوس های جدیدش را به کدام شرکت ها خواهد داد .

چارلین مونیلال دیروز از سه مدل گوشی جدید Nexus P9  ، P9 Plus و P9 Lite   در آفریقا رونمایی کرد  که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنیم . این خبر را هم چارلین مونیلال  در همین مراسم اعلام کرد .

منبع: androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا