گوناگون

استفاده از توان فکری نخبگان برای توسعه بخش های تازه تاسیس نیاز است

81237802 5823644

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈمهدی تقی زادهˈ شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی روحانیان بخش دشت سراز توابع شهرستان آمل که در مسجد امام حسین(ع) روستای نظام آباد برگزار شد،گفت: شهردابودشت و دوبخش دابو ودشت سر دارای ظرفیت های فراوان نخبگان وافراد تحصیلکرده در سطوح بالای عالیه عرصه های مختلف درداخل وخارج از کشور وجوددارد که شناسایی ازاین ظرفیت ها و بکارگیری آن در توسعه شهر و دوبخش ضروری و آثار حضور آنان نیز با برکت خواهد بود.

وی افزود: باید برنامه فرهنگی درشهر وبخش داشت تا در مقابل آثار سوء تبلیغات های دشمنان برعلیه نظام وجوانان انقلاب اسلامی ایران مقابله کرد.

امام جمعه دابو ودشت سر آمل در ادامه به نقش مهم روحانیون در میان مردم و تاثیرگذاری آنان در میان مردم اشاره کرد وگفت: روحانیون نقش ارزنده ای در راستای ترویج تعالیم والای دینی داشته که در این راستا باید اقدامات ارزنده ای صورت گیرد.

حجت الاسلام تقی زاده، با اشاره به این که مردم ما تشنه معارف قرآنی هستند و منتظر بوده تا روحانیت مسائل دینی را در اختیار آنان قرار دهند، بیان داشت: روحانیت باید از این فرصت ارزنده به بهترین نحو ممکن و در راستای هدایت بخشی و بصیرت افزایی آحاد مردم استفاده کند.

وی با بیان این که کشور ما منتصب به امام زمان(عج) بوده و رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب را داریم که نباید در آن کج روی صورت گیرد، ادامه داد: باید از نعمت های ارزنده کشور به بهترین نحو ممکن بهره گیری کرده و زمینه پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به نام گذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ادامه داد: روحانیت می تواند در این عرصه حضوری فعال و ارزنده داشته باشد که باید در کنار یکدیگر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداریم.

حجت الاسلام تقی زاده، با تاکید بر این که اندیشه های روحانیت همواره راهگشای امور بوده است که باید از این ظرفیت ها استفاده شود، گفت: فرهنگ ما بالاتر از همه فرهنگ ها بوده و در محضر قرآن و اهل بیت معصومین(ع) قرار داریم.ک/2

7327/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا