گوناگون

استفاده از ظرفیت کنسرسیوم‌های شیلات مدنظر سرمایه‌گذاران قرار گیرد

‌مشاور سرمایه گذاری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت کنسرسیوم‌های شیلاتی مد نظر سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، شهریاری در جمع سرمایه‌گذاران بندر چابهار افزود: سرمایه‌گذاران ابتدا بازارهای هدف شیلاتی را مد نظر قرار دهند.

شهریاری افزود: ظرفیت‌های منحصربفرد منطقه چابهار این فرصت را فراهم آورده است که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای راه اندازی و مشارکت در صنایع مختلف بخصوص بخش شیلات و بنادر اعلام آمادگی کنند.

مشاور سرمایه‌گذاری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به استقبال این سرمایه‌گذاران باید شرایط لازم و بسترهای قانونی و به ویژه زیرساخت‌های لازم از جمله جاده‌های تراتزیتی ، راه آهن و توسعه بنادر آماده برای این جهش اقتصادی شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مقامات رسمی و غیر رسمی و سرمایه‌گذاران مختلف از کشورهای مختلف آسیایی از جمله هند‌، چین‌، پاکستان‌ و اروپایی از جمله فرانسه‌، آلمان‌، بلژیک و … در چابهار در استان سیستان و بلوچستان خود نشان از اشتیاق خارجی‌ها و وجود ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در منطقه است.

شهریاری گفت: یکی دیگر از راهکارهای توسعه صنایع شیلاتی منطقه توجه به خوشه‌های صنعتی است.

وی در ادامه از سرمایه‌گذاران خواست به این بخش ورود بیشتری داشته باشند، چرا که دولت زمین و زیرساخت‌های لازم را در این رابطه در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: شیلات سیستان و بلوچستان گنج پنهانی است که سرمایه‌گذاران باید با وحدت و همدلی این گنج را آشکار کنند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا