گوناگون

استقلال سیاسی کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر آن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حافظ زمانی ظهر چهارشنبه همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در مسجد جامع شهرستان ملکان گفت: باید قدردان زحمات امام باشیم و قدر جانشین به حق او را بدانیم؛ شناخت اندیشه سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مانع انحراف حکومت اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر شناخت و فهم اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) گفت: عمل به اندیشه ها و وصایای امام خمینی(ره) جامعه و حکومت اسلامی را به سوی اهداف خود سوق می‌دهد.

حجت الاسلام زمانی همچنین با بیان اینکه همه باید در مقطع کنونی بکوشیم تا در تمامی عرصه ها و مسائل مختلف پیرو ارزش ها و اندیشه های امام راحل باشیم، افزود: نقش مردم در اداره جامعه یکی از تاکیدات امام خمینی(ره) بود که امروز نیز در کشور عزیزمان ایران سرنوشت مردم به دست خودشان تعیین می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر هوشیاری و بلوغ سیاسی در مردم اصرار داشتند و دارند، گفت: استقلال سیاسی کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی و ناشی از تفکرات بنیانگذار کبیر آن است.

بعد از این مراسم نیز جمع کثیری از مردم شهرستان ملکان در مسجد جامع این شهرستان به عزاداری پرداخته و یاد و خاطره امام راحل(ره) را زنده نگه داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا