گوناگون

استیلی دلیل حضورش در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید استیلی ضمن بیان این مطلب در مورد مواردی که در نشست کیمه فنی مطرح شد، افزود: اولین جلسه کمیته فنی پرسپولیس، نشست خوبی بود و من به دعوت آقای علیرضا رحیمی در جلسه شرکت کردم تا با توجه به اینکه سال گذشته مدیر آکادمی فوتبال باشگاه بودم، اطلاعات مربوط به آکادمی و تیم‌های پایه را به اعضا ارائه کنم و قرار نیست عضو کمیته فنی پرسپولیس باشم.
 
وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم در این جلسه درباره آئین‌نامه و شرح وظایف کمیته فنی صحبت شود اما پس از اینکه صحبت به اینجا کشید، نقطه نظرات اعضای کمیته فنی را شنیدم. آنها در مورد دیدگاه‌ها و اهداف خود صحبت کردند و در نهایت مقرر شد آئین‌نامه کمیته فنی را مطالعه کرده و نقطه نظرات خود را ارائه کنند.
 
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آئین‌نامه و شرح وظایف کمیته فنی در هیأت مدیره تصویب شده است ولی این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز اصلاحاتی در آن لحاظ شود. بر همین اساس از اعضای کمیته فنی تقاضا کردیم با توجه به اینکه جلسه هیأت مدیره روزهای دوشنبه برگزار می‌شود، در صورت امکان تا فردا یکشنبه جلسه‌ای داشته باشند تا پس از مطالعه آئین‌نامه پیشنهادات و اصلاحاتی که برای فعالیت هر چه بهتر کمیته فنی لازم می‌دانند ارائه کنند تا در هیات مدیره تحت بررسی و تصویب قرار بگیرد.
 
استیلی تصرح کرد: هدف همه ما این است که به پرسپولیس خدمت کنیم و در این مسیر هر آنچه لازم باشد انجام خواهیم داد. افراد کاردان و دلسوزی چون آقایان؛ رحیمی، کاشانی، عابدینی و عبدی در کمیته فنی حضور دارند که می‌توانند ایده‌های خوبی را در باشگاه اجرا کنند. می‌خواهیم از نظر فنی و فرهنگی به پرسپولیس کمک شود و در همین جلسه آقای کاشانی تاکید داشتند تا بر روی مسائل فرهنگی کار بیشتری صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا