گوناگون

اسلواکی و مکزیک حریف مردان و زنان پینگ‌پنگ‌باز ایران شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز جمعه در ژاپن آغاز شد. در آغاز این مرحله از مسابقات دو تیم ملی مردان و زنان ایران که موفق به صعود از دیدارهای مقدماتی گروه ششم دسته دوم و گروه یازدهم دسته سوم شده بودند، با قرعه استراحت روبرو بودند و باید برای مشخص شدن حریفان آتی خود منتطر انجام دیگر دیدارها می‌ماندند.

بر این اساس و در چارچوب دیدارهای انجام شده در آغاز مرحله حذفی بخش مردان، تیم اسلواکی در مصاف با نروژ به برتری 3 برصفر دست یافت و به عنوان حریف تیم ملی مردان ایران معرفی شد. دیدار دو تیم ایران و اسلواکی روز شنبه برگزار می‌شود. تیم کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار و برای صعود به دسته یک جهانی به مصاف برنده رقابت تیم‌های انگلستان و نیجریه می‌رود.

همچنین امروز جمعه و در مرحله حذفی بخش بانوان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، مکزیک دیدار با گواتمالا را با برتری 3 بر یک خود تمام کرد و به عنوان حریف تیم ملی ایران معرفی شد. بر این اساس تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران روز شنبه به مصاف مکزیک می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار دو تیم کنگو و قزاقستان رقابت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا