گوناگون

اسماعيل‌پور: بايد 7 طلا مي‌گرفتيم

مسعود اسماعيل‌پور اظهار کرد: تيم ايران در رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني آسيا نتيجه فوق‌العاده‌اي گرفت. من معتقدم که مي‌توانستيم حتي هفت مدال طلا بگيريم. کشتي‌هاي خوب ملي‌پوشان نشان مي‌دهد که کادر فني خوب کار کرده که اميدوارم در رقابت‌هاي جهاني و بازي‌هاي آسيايي اين موفقيت تداوم داشته باشد.

به نقل از ايسنا، او با اشاره به سخت بودن کشتي در سبک وزن آسيا اضافه کرد: در آسيا هميشه سبک وزن‌هاي خوبي حضور دارند. هر سه کشتي‌گيري که من در قزاقستان با‌ آن‌ها کشتي گرفتم عنوان‌دار بودند. نماينده قرقيز مدال جهاني دارد، نماينده هند که در فينال او را بردم امسال در بوداپست مثل من برنز گرفت و کشتي با نماينده قزاق به خاطر داوري‌ها سخت بود.

اسماعيل‌پور افزود: کشتي من با نماينده قزاقستان بايد 14 بر 4 تمام مي‌شد اما من نفهميدم چطور حريفم به امتياز 10 رسيد. آن‌ها بي‌جهت پوئن اخطار مي‌دادند. البته خدا را شکر با وجود اين سختي‌ها توانستم موفق شوم. ميزباني قزاق‌ها در کل خوب نبود و هتل و تغذيه هم زياد مناسب نبود. خوشحالم که با وجود اين شرايط توانستم دومين مدال طلاي خود را در آسيا بگيرم.

وي درباره برنامه‌اش براي آينده گفت: اولين هدفم موفقيت در رقابت‌هاي انتخابي مرحله نهايي تيم ملي است. با حرف زدن نمي‌توان به موفقيت رسيد بلکه بايد تلاش کرد. هدف من رسيدن به دو بنده اول تيم ملي و بعد از آن ان‌شاءالله موفقيت در بازي‌هاي آسيايي يا رقابت‌هاي جهاني است.

آزادکار وزن 61 کيلوگرم ايران در پايان اظهار کرد: من نمي‌توانم بگويم که در انتخابي تيم ملي راحت اول مي‌شوم. حتي استرسم براي اين رقابت‌ها بيشتر است چون حريفان داخلي هم خوب هستند. تمام تلاشم را مي‌کنم تا در انتخابي موفق شوم و بعد از آن در هر جايي که کادر فني صلاح بداند کشتي خواهم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا