گوناگون

رئال‌مادريد با در هم کوبيدن بايرن فيناليست شد

در آغاز دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تيم فوتبال بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها در ورزشگاه آليانتس آره‌نا برابر ميهمان خود، رئال مادريد با نتيجه 4 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به اولين تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

همچنين رونالدو با دو گلي که در اين بازي به ثمر رساند، شمار گل‌هاي خود در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را به عدد 16 رساند و با شکست رکورد 14 گله ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا، به اولين بازيکني تبديل شد که در يک فصل چنين رکوردي را بر جاي مي‌گذارد.

به اين ترتيب رئال مادريد براي اولين بار از سال 2002 که نهمين و آخرين قهرماني‌اش در ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، دوباره در اين تورنمنت فيناليست و به کسب «دسيما»، دهمين قهرماني‌ خود در مهمترين تورنمنت باشگاهي دنياي فوتبال بسيار نزديک شد.

حريف شاگردان کارلو آنچلوتي، امشب در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن مشخص مي‌شود، جايي که چلسي انگليس ميزبان اتلتيکومادريد اسپانيا است. اين بازي از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا