Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

اسکوتر زیر آبی MIX توسط یک استارت آپ چینی ساخته شد

اسکوتر زیر آبی MIX در حالی توسط چینی ها ساخته شده است که این اسکوتری زیر آبی در قالب یک استارت آپ که Sublue Tech نام دارد معرفی شده و می تواند با سرعت ۵/۶ کیلومتر بر ساعت کاربر را در عمق ۴۰ متری آب به دنبال خود بکشد. در ادامه با میهن پت همراه شوید.

اسکوتر زیر آبی MIX و این دست از کشنده های زیر آبی در حالی روند ساخت آن ها سرعت گرفته است که باتری های پیشرفته و الکترونیکی این روزها بدون این که آسیبی به آن وارد شود می توان تعداد زیادی از گجت ها را در زیر آب به حرکت درآورد که اصولا این دستگاه ها را اسکوتر های زیرآبی می نامند.

توضیح بیشتر در خصوص اسکوتر زیر آبی MIX این که این گجت و این دسته از گجت ها شامل رانشگرهایی هستند که دستگاه را زیرآب به دنبال خود می کشند بنابراین دیگر لازم نیست فرد استفاده کننده از آن در زیر آب شنا کند.

بد نیست بدانید که وزن اسکوتر زیر آبی MIX فقط ۲.۹ کیلوگرم است اما می تواند کاربر را با سرعت ۵.۶ کیلومتر در ساعت به دنبال خود در آب بکشد. این دستگاه تنها با یک سرعت حرکت می کند و قابلیت کاهش سرعت نیز ندارد و البته جالب آنکه می توان حتی در عمق ۴۰ متری آب نیز از آن استفاده کرد. میکس پس از ۲.۵ ساعت شارژ قابلیت یک ساعت حرکت در آب را دارد.

با هم در میهن پست تصاویری از اسکوتر زیر آبی MIX را تماشا می کنیم

منبع   newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا