گوناگون

اسکولاري: آلمان سازمان‌يافته است

ديدار تيم‌هاي ملي برزيل و آلمان در چارچوب رقابت‌هاي نيمه نهايي جام جهاني 2014 برزيل از 30 دقيقه بامداد سه شنبه به وقت تهران در بلوهوريزنته آغاز مي‌شود.

برزيل که پيشينه پنج قهرماني در جام جهاني را در کارنامه دارد بدون بهترين بازيکن خود يعني نيمار پا به اين ديدار مي‌گذارد. او در اواخر ديدار يک چهارم نهايي با کلمبيا آسيب ديد و از زمين خارج شد. همچنين تياگو سيلوا، کاپيتان سلسائو نيز از حضور در اين ديدار محروم است.

به گزارش فارس، لوييس فليپه اسکولاري در مورد اين ديدار گفت: ما روي چيزهاي ديگر تمرکز مي‌کنيم. اين راهي است که انتخاب کرديم. نيمار با بازيکنان صحبت کرد و به همه آنها گفت او سهم خودش در تيم را انجام داده است. اکنون نوبت ماست که سهم خودمان را انجام دهيم.

آلمان که چهارمين نيمه نهايي پياپي خود در جام‌هاي جهاني را تجربه مي‌کند موجب شده تا اسکولاري از خطر آلمان‌ها آگاهي کامل داشته باشد.

وي در اين زمينه هم گفت: آلمان در همه خطوط قدرتمند است. سازمان‌يافته عمل مي‌کنند و خودشان را خيلي خوب براي اين جام جهاني آماده کردند. بايد به آنها احترام بگذاريم اما ما نيز وظيفه خودمان را آنگونه که بايد انجام مي‌دهيم. استانداردهاي خودمان را داريم و برنامه‌هاي خودمان را به خوبي پياده مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا